توانایی خود را افزایش دهیم

فرهنگ و هنر
توانایی خود را افزایش دهیم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

• لطفا مطالب سایت را به صورت منظم پیگیری کنید
• ارائه پیشنهادات و نظرات شما باعث بهبود کیفیت ارائه مطالب خواهد شد

بعضی از مطالب آموزشی سایت توسط اینجانب نوشته نشده و صرفا جهت مطالعه دوستان از منابع دیگری جمع آوری شده است
چنانچه در مطالب موضوعی ملاحظه شد که از نظر علمی ، اعتقادی ، سیاسی ، مذهبی و ... دارای مشکل بود حتما در قسمت نظرات ذکر بفرمایید تا اصلاح گردد.
با تشکر
موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ق.ظ

سخنی با دوستان دانشجو

سلام


*چند نفر پیام داده اند که وبلاگ در سیستم دیگری غیر از بلاگ ایجاد کرده اند

با استفاده از این برنامه وبلاگ خود را به بلاگ تبدیل کنند تا در ارزشیابی دچار مشکل نشوند*



بعضی از دوستان نمونه سوال جهت امتحان خواسته بودند ؛ این مطالب احتمالا مفید خواهد بود


امیدوارم روز به روز بر معلومات و تواناییهایمان بیافزاییم و تلاشمان را بیشتر کنیم که غیر از نتیجه تلاش برای انسان هیچ نمیماند.


تکالیف خواسته شده از دانشجویان در طول ترم :
  1. مطالعه و تمرین مطالب نوشته شده در این وبلاگ
  2. ساخت ایمیل در Gmail.com
  3. ساخت وبلاگ در Blog.ir
  4. ساخت دامنه .tk و sub.ir و اتصال آن به بلاگ
  5. نوشتن هر دو روز یک مطلب در وبلاگ ساخته شده (حد اقل 50 مطلب در طول ترم)
  6. تغییر و سفارشی سازی قالب وبلاگ
  7. نوشتن رزومه
  8. معرفی و بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو
مطالب مرتبط با درس وبلاگ نویسی :
  1. اصول وبلاگ نویسی
  2. امنیت در وبلاگ نویسی
  3. مبانی نشر الکترونیک
  4. آشنایی با HTML
مطالب این بخش به صورت فایل قابل چاپ pdf جهت سهولت در مطالعه آماده شده است : دریافت جزوه


مطالب پیشنهادی برای دانشجویان این درس :

  1. اصول مقدماتی عکاسی
  2. گزارشگری چند رسانه ای - عکاسی
  3. گزارشگری در زمانه‌ی اینترنت
  4. ویدئونگاری
  5. مبانی گوگل آنالیتیکز
  6. برنامه نویسی Java Script
  7. مبانی اندروید

سایر مطالب عمومی :

  1. آموزش کار با کامپیوتر ICDL
  2. ویراستار Word
  3. ارائه مطالب با Power Point
  4. صفحه گسترده Excle
  5. نحوه نگارش رزومه
  6. جستجوی قوی با گوگل
  7. مبانی بازارهای مالی
  8. تحلیل تکنیکال بازارهای مالی
  9. استاد بزرگی ایمیل و جیمیل
  10. مبانی شبکه
  11. مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت
  12. مبانی امنیت در تلفن های هوشمند و تبلت ها
پس از اتمام هر دوره آموزشی نمونه سوالاتی از آن درس در سایت قرار خواهد گرفت.

در این درس تکیه بر کار عملی است و وبلاگهای دانشجویان ملاک ارزیابی عملکرد آنها در طول ترم می باشد.

نظرات  (۷۵)

۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۶ حسین امیرحسینی
سلام استاد با سپاس از شما بابت اطلاع رسانی
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۶ سیدقاسم شاداب
سلام
اصولا با ادغام مخالفم..
با سلام
از اطلاع رسانی شما سپاسگذارم
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۰ بهزاد رستگار
با سلام خدمت استاد ممنونم از اطلاع رسانیتان.
سلام به استاد گرامی
بااحترام به استحضار می رساند آموزش های شما بسیار مفید بوده و حداقل آن این بود که بنده با ساخت وبلاگ در حد مبتدی آشنا شدم . لذا درصورت تمایل از وبلاگ اینجانب بازدید نموده و اعلام نظر بفرمایید.
در ضمن خواهشمندم نحوه حذف وبلاگ را به اینجانب آموزش دهید باتشکر.
پاسخ:
سلام
این آدرس وبلاگی که دادی ظاهرا ثبت نشده و یا حذف شده است
موفق باشید
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۳۰ مرضییه امینی ابیانه
با سلام و احترام و تشکر بابت مطالب مفید شما
با سلام
استاد ارجمند با تشکر از دروس آموزنده و مفیدتان ...

سپاسگذارم .
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۶ مرضییه رضایی
تشکر استاد بابت مطالب مفیدتان
با سلام و احترام
خدمت استاد ارجمند
ضمن آرزوی سلامتی، طبق دستور جنابعالی وبلاگ خود را از Blogfa.com fi به Blog.ir منتقل کرده
و همچنین در Sub.irنیز ثبت نام نموده و طریقه ادامه مطالب و بارگذاری عکس و فیلم را نیز گذاشتم
که البته فیلم ظاهراَ دانلود نشده و نتوانستم صحیح انجام بدهم در ضمن قالب وبلاگی که مد نظر
خودم هم بود نتوتنستم درست کنم اگر امکان راهنمایی در اینجا باشد سپاسگذارم .
دوستان گرامی این آدرس وبلاگ بنده هست
SINOPERS.blog.ir / sinopers.sub.ir/sinopers.tk
پر انرژی باشید
پاسخ:
سلام
موفق باشید
از اینکه پیگیر کار هستید بسیار خرسندم
مشکلتان را دقیقتر بفرمایید تا بتوانم بهتر راهنمایی کنم

با سلام
استاد گرامی
ویدئویی که گذاشته بودم ابتدا اجرا نمی شد اما الان اجرا میشود از زحمات شما سپاسگذارم .




با تشکر فراوان
پاسخ:
موفق باشید
باسلام
استاد ارجمند اینجانب طبق توضیحاتی که قبلا" خدمت جنابعالی بیان نمودم ( به علت کسالت مورخ 26 فروردین ) قادر به شرکت در کلاس نبودم ؟! ، ظاهرا" طبق فرمایش شما این جلسه حضور ندارید ؟ تکلیف جلسه قبل رزومه را تحویل استاد دیگر دهم یا خیر ؟
با تشکر
پاسخ:
مشکلی نیست
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۴۱ حسین امیرحسینی
سلام استاد ما میخواهم قالب عوض کنم ولی meta قبول نمیکنه چرا
پاسخ:
با مسئولین بیان تماس بگیرید
بعضی از تگهای Html و JavaScript به صورت رایگان ارائه نمیشود
موفق باشید
با سلام

استاد ارجمند بی نهایت سپاسگذارم ..
Salam ostad mamnun az tazakoretun babate taype eshtebahe esmam ke bishtar deghat konam va mamnun az etela resunitun.
Ostad man 5shanbe hafte pish darkhast vase veblog dadam hanuz kodam nayomade bayad kari konam ya bazam bayad sabr konam?
پاسخ:
سلام
میتونید با مسئولین سایت بیان تماس بگیرید و ازشون پیگیری کنید
موفق باشید
باسلام
استاد ارجمند طبق خواسته شما تکالیف خواسته شده انجام شد .
با سپاس فراوان .
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۱ مرضییه امینی ابیانه
با سلام و احترام خدمت شما استاد گرامی میشه در وبلاگ مطالب را به ترتیب قرار دهیم .بطور مثال مطلب 5 با 2 را جا به جا کرد؟با تشکر امینی ابیانه
سلام استاد از مطالب وبلاگتون استفاده کردم
کمال تشکر رو دارم
با سلام و عرض ادب
استاد گرامی برای انتشار مطلب در وبلاگم دچار مشکل شدم .؟ پس از زمان اتمام کار تایپ متن کلید ذخیره و انتشار عمل نمی کند ؟؟؟
در صورت امکان اینجانب را راهنمایی فرمائید .
با تشکر .
پاسخ:
سلام
متن را کژی کنید و مجدد وارد صفحه شده و متن را در جای خود بگذارید و دوباره امتحان کنید
از کلید F5 برای رفرش میتوانید استفاده کنید
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۴۸ نادر کردستانی
سلام من عکس از صفحه رایانه ام کپی می کنم نمیتوانم در وبلاگم paste کنم چه کارکنم باثشکر
پاسخ:
سلام
با کپی از روی کامپیوترتان عکس به وبلاگ منتقل نمیشود
باید عکس را اول آپلود کنید و بعد استفاده کنید
این مطالب را بخوانید اگر باز هم مشکلی بود بفرمایید
http://help.blog.ir/post/default-editor-toolbox
http://help.blog.ir/post/insert-video

با سلام و عرض خسته نباشید
استاد ارجمند کارهایی را که فرمودین ، انجام دادم اما موفق نشدم مطلبی ثبت کنم ؟؟؟
باز هم کلید انتشار عمل نمی کند ...

با تشکر .
پاسخ:
از یک مرورگر دیگر ( مثلا فایرفاکس یا کروم) و یا از یک کامپیوتر دیگر امتحان کنید
سلام استاد
دارم وبلاگم رو از پرشین بلاگ به بلاگ.ir عوض میکنم
هنوز کدش برامون نیومده
باسلام .استادگرامی من به سختی تونستم توی BLOG.IRوبلاگ خودم را بنام TARIKHCHE.BLOG.IRبسازم ومقداری از مطالبم رااز BLOGFA.COM انتقال دهم.بنده دسترسی به اینترنت ندارم وبرای هرکاری باید زمان زیادی صرف کنم .درضمن از زحمات بیدریغ جنابعالی کمال تشکر را دارم امیدوارم بتوانم از مطالب شما کمال استفاده را ببرم.
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۱ نادر کردستانی
باسلام استاد ارجمندبرای مطلب(استودان گبرها)نوشته هایش از یکجا وعکسهااز جای دیگر انتخاب کردم ولی نوشته ها ذخیره در وبلاگم نشد راه کارش چیست
سایت خیلی خوبی دارید امدوار که به سایت ما یک دید یک نظر بدید متشکرم
سلام استاد خانوم برغی هستم ضمن خسته نباشید اسم دامنه bitab54.tk است خوشحال میشم سر بزنید
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۶ حسین امیر حسینی
سلام استاد خسته نباشید به وبلاگ من اگه سر بزنید لطف کردید نظرتون برام بسیار پر اهمیت ؛ ببینم تونستم تا حدودی زحمات شما رو انجام بدم ممنون میشم ashianeh.tk در خدمت شماست.
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۶ حسین امیر حسینی
سلام استاد خسته نباشید به وبلاگ من اگه سر بزنید لطف کردید نظرتون برام بسیار پر اهمیت ؛ ببینم تونستم تا حدودی زحمات شما رو انجام بدم ممنون میشم ashianeh.tk در خدمت شماست.
پاسخ:
در حال بهبود هست
موفق باشید
ولی شما میتونید باز هم پیشرفته ترش کنید
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۴ حسین امیرحسینی
سلام استاد ضمن خسته نباشید اگه به وبلاگ ما یه سربزنید ونظر بدید تا ببینم تونستم تا حدودی زحمات شمارو به ثمر برسونم و راضی هستید و اشکالات به هم بگید تا سر لوحه برایم بشود.
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۴ حسین امیرحسینی
سلام استاد ضمن خسته نباشید اگه به وبلاگ ما یه سربزنید ونظر بدید تا ببینم تونستم تا حدودی زحمات شمارو به ثمر برسونم و راضی هستید و اشکالات به هم بگید تا سر لوحه برایم بشود.
پاسخ:
سلام
یک نظر را چند بار فرستادید عزیز
سلام استاد این آدرس دامنه من ebi41.tk سر بزنید خوشحال میشم
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۷ حسین امیرحسینی
سلام استاد خسته نباشید این هفته شهرداری در برج میلاد مراسم دارد و من باید ساعت 2 برم اونجا شرمنده نمی توانم به کلاس شما بیایم منبع آدرس وبلاگم هم رو لینک کردم سر بزنید ممنون میشم .
باسلام وخسته نباشید خدمت استاد میرهادی .لطفا به tarikhche.blog.irسر بزنید دوست دارم نظرتونو بدونم . با تشکر از زحماتتان.
سلام من همچنان منتظر بازدید و نظر شما استاد بزرگوار در راستای بهبود وبلاگ خودم هستم.tarikhche .blog.ir
باسلام ازاینکه ازصفحه وبلاگ بنده بازدید نمودید کمال تشکررادارم .مواردی که اعلام نمودید کارساز هستند .امیدوارم در مطالب دیگرم بتوانم این ایرادات را برطرف کنم.
پاسخ:
سلام
موفق باشید
با دقتی که دارید حتما وبلاگ مفیدی خواهید ساخت
با تلاش و تمرین پیروزی نزدیک است
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۰ محسن عروجی
*مزده*
دانلود نرم افزار بازی وغیره اندروید نضف قیمت بازار وکندو وغیره مارکت فروشها به فروش میرسد با صحت کامل به سایت ما هم سربزنید وبخرید نظر بدید mohsenoroji.blog.irباتشکر خیلی ممنوعون میشی سربزنید
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۷ محمد حسینی
سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز
من پرشین بلاگ خودم رو به بلاگ تغییر دادم و مطالب رو به روز میکنم
http://erfankhabar.blog.ir/
پاسخ:
موفق باشید
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۷ محمداسکندری
با درود

استادبزرگوار به وبلاگ اینجانبkorosh.tk هم سری بزنید تا از نقاط ضعف آن مرا آگاه سازید.
پاسخ:
موفق باشید
فکر میکنم اگر قالب روشنتر و عریضتر باشد مطالب بهتر دیده شوند

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۰ مرتضی فرخنده تبار
با سلام خدمت استاد گرامی ضمن تشکر از زحمات شما لطف کنید وبلاگ بنده رو هم ببینید ونظر بدهید.mfarkhondehtabar.ir
سلام استاد باتشکر از زحمات جنابعالی،من احساس میکنم که نسبت به روزهای گذشته پیشرفت نسبتا خوبی داشته ام و مطالب را بهتر درک میکنم و رغبت و علاقه زیادی به وبلاگ پیدا کرده ام و ازاین بابت از شما استاد خوبم تشکر میکنم وخواستارم تا از tarikhche.blog.ir بازدید کنید و ایراداتم را ذکر بفرمایید .
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷ حمید حسینی
وبلاگ بروز شد
مطالب
هدر
فوتر
پیوندها
دات تی کی
و...

با تشکر از شما بابت این درس چونکه چیزهای زیادی در زمینه وبلاگ مخصوصا" امنیت وبلاگ یاد گرفتم .
با تشکر حمید حسینی
سلام استاد ،بنده تمام دستورالعمل های شما را اجرا کردم.سفارشی سازی وبلاگ،ساخت دامنه .tk.
heder،امیدوارم که رضایت شما را جلب کرده باشم.با تشکر.
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۲ محمد حسینی
سلام استاد لطفا" به وب من هم سری بزنید و نظرتون بگید ممنون میشم در ضمن به خاطر آموزش وب از شما ممنونم
با عرض سلام و خسته نباشی خدمت استاد عزیز.
وبلاگ بنده را زیارت کرده و لذت ببرید.
با تشکر.......
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۳ غلامحسین هاشمی
با سلام خدمت استاد گرانقدر میر هادی.معذرت بنده را بپذیرید امیدوارم کارهای خواسته شده انجام شده باشد تا رضایت مندیه شما حاصل شده باشد به امید روزهای بهتر .وبا تشکر از استاد حیدریه گرامی ...فقط استادان گرامی معذرت نتونستم هر روز مطلب بزارم تو وب لاگم معذرت
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۴ محمد حسینی
سلام استاد رحلت امام خمینی رو تسلیت می گم
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۲ محمد اسکندری
بادرود بر شما

راه اندازی وبلاگ نه فقط در این درس بلکه در سایر درسها هم بکارمان آمد. مطالب درسهای مختلف از طریق صفحه وب ما مبادله میشود.
سپاسگذارم
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۷ محمد حسینی
سلام استاد
پیرو صحبت های شما در کلاس سه شنبه ما منتظر جواب نمومه سوالات هستیم
ممنون میشم این کار رو انجام بدین
البته تاحدودی پیدا کردم اما مطمئن نیستم
باتشکر
پاسخ:
سلام
انشالله نمونه سوالات دیگری هم قرار خواهم داد
جواب هم در متون سایت هست
موفق باشید
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۷ محمداسکندری
بادرود خدمت استاد عزیز

رزومه مورد نظرتان را فرستادم . لطفا" مشاهده بفرمایید . از زحمات بی دریغ شما هم سپاسگزارم .

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد زحمتکش پیرو دستور جنابعالی با وجود اینکه قبلا"رزومه خودم را تحویل داده بودم رزومه جدیدی تهیه وبه آدرسی که فرموده بودید ایمیل کردم .امیدوارم رضایت بخش باشد.
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۹ محمد اسکندری
بادرود

با نظر شما قالب وبلالگ را عریض تر و روشنتر کردم. لطفا" بازدید بفرمایید. korosh.tk
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما استاد عزیز
( روزجوان برشما مبارک باد).
پاسخ:
بر شما و دوستان هم مبارک باشد
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۶ محمد حسینی
سلام استاد رزمه خود را به ایمیلتان ارسال نمودم شاد باشید
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۲ فرهاد بابایی
سلام استاد گرامی.به استحضار می رساند تا امروز مورخ بیستم خرداد 93 تعداد 52 موضوع در سایت خود به ثبت رساندم.با احترام.بابایی
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۵ محمد حسینی
سلام استاد
رزومه خود را به ایمیلتان ارسال نمودم
با تشکر
باسلام . ازشما استاد عزیز درخواست دارم درصورت صلاحدید نمونه سوالات امتحانی را در وبلاگ بگذارید .
باتشکر
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۶ محمد حسینی
سلام استاد گرامی
رزومه بنده را در ایمیلتان مشاهده نمایید
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۸ ... zeinolabedin pour
با سلام
استاد گرامی هنوز هم برای ثبت دامنه با مشکل مواجه میشم ؟؟؟ شما نیز در جریان هستید ...
هر عنوانی را نمی پذیرد ؟! نمی دانم چه کنم ؟؟؟

با تشکر ...
پاسخ:
سلام
اگر در .tk مشکل دارید در sub.ir و .cz ثبت نمایید
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۵ محمد حسینی
سلام استاد گرامی
رزومه خود را برای شما ارسال کردم
با تشکر
http://erfankhabar.blog.ir/
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۰ حسین امیرحسینی
سلام استاد خسته نباشید در وبلاگ من نظر که می گذارن در گوگل خودم می اید ثبت نمیشود اگه امکان دارد یه سر به وبلاگ اینجانب بزنید امتحانی نظر بدی اشکال شو متوجه میشد راه حلشم اگه لطف کنید ممنون میشم
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۸ حسین امیرحسینی
سلام استاد من ashianeh.tk درست کردم 3ماه بود الان تاریخ تمام شده بعدا با این اسم باز نمیکنه آیا راهی دارد درست شود یا نه اگه خواستید بروید در وبلاگ من GBR41.TK یا ashianeh41.tk وارد کنید سپاس گذارم
پاسخ:
در هنگام ثبت میپرسه 3 ماهه یا 1 ساله
و قبل از تمام شدن مدت بهتون ایمیل میزنه که تمدید کنید
شما دقت نکردید و آدرس از حالت رایگان خارج شده
در کنترل پنل خود بروید و تقاضا بدهید
بدون لاگین نمیشود
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۰ محمد حسینی
سلام استاد نیستی دلمون تنگ شده برات/erfankhabar.blog.ir
پاسخ:
سلام
در خدمت هستیم
سعی میکنم بیشتر به وبلاگ سر بزنم
موفق باشید
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۰ ... zeinolabedin pour
با سلام
استاد گرامی اینجانب رزومه خود را ارسال نمودم .
با تشکر
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۹ حسین امیرحسینی
سلام استاد خسته نباشید در مورد نظر دادن وبلاگ جوابی ندادی لطف کنید ممنون میشم راستی استاد من ashianeh.sub.ir ثبت کردم .
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۷ محمد حسینی
سلام استاد میتونید اخبار جام جهانی رو از وبلاگ من پیگیری کنیدerfankhabar.blog.ir
استاد گرامی رزومه اینجانب به حضورتان ارسال گردید.
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۲ محمد حسینی
سلام مساوی تیم ملی مبارک
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۱ فرهاد بابایی
سلام استاد.مجموع مطالب وب سایت تا این ساعت به 71 مطلب رسیده.کلیه مطالب در طبقه بندی موضوعی گنجانده شده که انتخاب خواننده را سهل تر میکند.امید به دیدار مجدد شما.ضمناً رزومه خود را برای حضرتعالی ارسال نموده ام.
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۹ محمد حسینی
سلام استاد پیروزی مبارک
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۴۹ حسین شکری
سلام استاد ،بازی غیور مردانه جوانان همچون یوزپلنگ ایرانی درمقابل تیم قدرتمند آرژانتین بر شما وتمام ملت شهید پرور وباتعصب ایرانی مبارک باد






۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۴ محمد اسکندری
بادرود بر شما
بار دیگر از زحمات بی دریغ و خالصانه شما سپاسگزارم که ما را وارد دنیای وبلاگنویسی کرده و اعتماد به نفس بالایی به این قشر عموما" کارمند بیحوصله دادید. استفاده از فضای مجازی در روزهای امتحانی برای اطلاع دانشجویان از پرسش و پاسخ امتحان و جزوه های استاد ها بسیار تاثیرگذار بود و این مدیون تلاش و مجاهدت شما بود که ما را با صفحه وب و وبلاگ نویسی آشنا کردید. بی نهایت متشکرم
پاسخ:
سلام
انجام وظیفه بوده است
امیداورم مفید واقع شده باشد
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۶ ... zeinolabedin pour
با سلام
استاد گرامی اینجانب دامنه خود را با عنوان WATERLILY.SUB.IR ثبت کردم .
از راهنمایی های مفیدتان سپاسگزارم ....
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۵ امیرحسین جوهری
سلام خدمت شما استاد عزیز
قبل ازهر چیزی ازشماوخانم......تشکر میکنم بابت مطلب واطلاعات درسی وغیردرسی که دراختیار ما گذاشتید.
استاد رزمه خودم برای شما ارسال کردم ولطفا ازوبلاگ بنده دیدن کنید ونظر خود رابگید
با تشکر. جوهری
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۹ محمد حسینی
سلام استاد
امتحان عالی بود دستتون درد نکنه
erfankhabar.tk
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۲ محمد حسینی
سلام استاد حال شما خوبه دنیا به کام شماست یا شما به کام دنیا یید
erfankhabar.tk
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۱ محمد حسینی
سلام استاد نیستی یا ...
erfankhabar.tk

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی