توانایی خود را افزایش دهیم

فرهنگ و هنر
توانایی خود را افزایش دهیم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

• لطفا مطالب سایت را به صورت منظم پیگیری کنید
• ارائه پیشنهادات و نظرات شما باعث بهبود کیفیت ارائه مطالب خواهد شد

بعضی از مطالب آموزشی سایت توسط اینجانب نوشته نشده و صرفا جهت مطالعه دوستان از منابع دیگری جمع آوری شده است
چنانچه در مطالب موضوعی ملاحظه شد که از نظر علمی ، اعتقادی ، سیاسی ، مذهبی و ... دارای مشکل بود حتما در قسمت نظرات ذکر بفرمایید تا اصلاح گردد.
با تشکر
موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

درس شانزدهم- چند افسانه در مورد گوگل

اگر در اینترنت کمی جستجو کنید، به ده ها شایعه و افسانه در مورد گوگل برخواهید خورد که هیچکدام از آنها درست نیستند و به دلیل عدم اطلاع ممکن است در بین کاربران اینترنت دست به دست شوند. در این درس می خواهیم در مورد چند افسانه و عدم درک درست از سرویس جستجوگر گوگل صحبت کنیم.

 

۱- شما نمی توانید رتبه صفحه بهتری خریداری کنید.
همانگونه که در درس های گذشته گفته ایم، امکان خرید رتبه بهتر برای یک صفحه وجود ندارد و این بدین معناست که هیچ وب سایت، سازمان و ارگانی تحت هیچ شرایطی نمی تواند با پرداخت پول به گوگل، رتبه وب سایت خود را در نتایج گوگل بهبود ببخشد.

 

۲- وجود لوگوی یکی از سرویس های گوگل به معنی تایید آن وب سایت یا وبلاگ نیست.
به احتمال زیاد شما با وب سایت ها یا وبلاگ هایی مواجه شده اید که در آنها بخش هایی مانند دو تصویر زیر وجود داشته باشند:

آنچه که باید در مورد این تصاویر بدانید آن است که ظاهر شدن لوگوی گوگل در وب سایت ها و وبلاگ های مختلف به دلیل استفاده از یکی از سرویس های این شرکت، به معنی مورد تایید بودن آن وب سایت یا وبلاگ نیست.

مثلا در بالا، تصویر سمت چپ به معنی پیوستن به وب سایت مورد نظر از طریق Google Friend Connect است و تصویر سمت راست نیز جستجوگر وب سایت یا وبلاگی است که از نسخه سفارشی آن استفاده می کند به گونه ای که جستجوی شما تنها در آن وب سایت یا وبلاگ صورت می گیرد.

برای همین همواره به یاد داشته باشید که مشاهده لوگوی گوگل در هر وب سایت یا وبلاگ به معنی مورد تایید بودن آن از سوی گوگل نیست.

 

۳- تبلیغات گوگل در یک صفحه، به معنی تایید آن صفحه نیست.
مانند آنچه در مورد دوم توضیح دادیم، مشاهده تبلیغات در یک صفحه بر روی اینترنت به معنی تایید آن صفحه از گوگل نیست. مثلا اگر شما در یک وب سایت تبلیغات گوگل را مشاهده کردید، نباید فکر کنید که این وب سایت از سوی گوگل مورد تایید است. گوگل مانند هر شرکت دیگری، یکی از راه های درآمدش تبلیغات بر روی اینترنت است و به همین دلیل ممکن است شما میلیون ها صفحه بر روی اینترنت مشاهده کنید که تبلیغات گوگل بر روی آنها قرار داشته باشد.

 

۴- حضور در نتایج صفحه اول، به معنی تایید آن صفحه نیست.
در این مورد در درس های گذشته صحبت کرده ایم اما به دلیل اهمیت آن، بار دیگر بر روی آن تاکید می کنیم که ظاهر شدن یک صفحه در نتایج صفحه اول یک جستجو به معنی تایید و درست بودن آن صفحه نیست. به همین دلیل اگر وب سایت یا صفحه ای را در صفحه اول نتایج جستجوی خود در گوگل پیدا کردید، به هیچ عنوان فکر نکنید که هر آنچه در آن صفحه وجود دارد درست است! به عبارت دیگر، رتبه صفحه بالا به معنی اعتبار آن وب سایت یا وبلاگ نیست.

 

با توجه به نکات بالا، امیدواریم که شما به این نکته پی برده باشید که جستجوگر گوگل ابزاری برای بهبود کارآیی و بهره وری شما در دنیای اینترنت است و نتایج ظاهر شده در آن به معنی درستی مطلق نیست، هر چند که گوگل با بهبود الگوریتم های جستجویش، سعی در افزایش دقت و بهبود نتایج جستجوی خود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی