توانایی خود را افزایش دهیم

فرهنگ و هنر
توانایی خود را افزایش دهیم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

• لطفا مطالب سایت را به صورت منظم پیگیری کنید
• ارائه پیشنهادات و نظرات شما باعث بهبود کیفیت ارائه مطالب خواهد شد

بعضی از مطالب آموزشی سایت توسط اینجانب نوشته نشده و صرفا جهت مطالعه دوستان از منابع دیگری جمع آوری شده است
چنانچه در مطالب موضوعی ملاحظه شد که از نظر علمی ، اعتقادی ، سیاسی ، مذهبی و ... دارای مشکل بود حتما در قسمت نظرات ذکر بفرمایید تا اصلاح گردد.
با تشکر
موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ق.ظ

درس هفدهم- جمع بندی

به آخرین درس دوره «جستجوی قوی با گوگل» خوش آمدید!

در این درس می خواهیم به چند نکته ساده اشاره کنیم که پس از پایان رساندن این دوره به کار شما خواهد آمد. اولین نکته آن است که همواره به یاد داشته باشید این دوره تنها سرنخی است تا شما را به یک جستجوگر حرفه ای تبدیل کند و با به پایان رساندن این دوره نباید فکر کنید که هم اکنون استاد بزرگ جستجو در گوگل شده اید!

به عنوان مثال در درس دهم در مورد کاربرد اپراتور صحبت کردیم و به توضیح برخی از آنها پرداختیم. آنچه که باید در مورد اپراتورها بدانید آن است که شما می توانید از ده ها اپراتور به صورت همزمان و بدون محدودیت استفاده کنید و بدین صورت دقت در نتایج جستجوی خود را افزایش دهید. اما هنر استفاده از این اپراتور در زمان و مکان مناسب بر عهده شماست که به مرور زمان آن را یاد خواهید گرفت.

علاوه بر این، آنچه که باید بدانید آن است که جستجوگر گوگل تنها یکی از ده ها سرویس این شرکت بین المللی است، به همین دلیل شما با استفاده از دیگر سرویس های این شرکت و مخلوط کردن آنها با جستجوگر گوگل، می توانید استفاده ای بهینه از جستجوگر گوگل کنید. مثلا شما به کمک نقشه گوگل و امکان مشاهده خیابان (Street View) می توانید اطلاعات خوبی از یک منطقه خاص بدست بیاورید و یا اینکه به کمک جستجو در وبلاگ ها می توانید در میان میلیون ها وبلاگ جستجو کنید.

برای همین به یاد داشته باشید که در زمان جستجو در گوگل، به تعریف کلاسیک جستجو که وارد کردن یک کوئری و مشاهده کردن نتایج آن است اهمیت ندهید و پای خود را یک قدم فراتر گذاشته و با کمک ابزارهای مختلفی که در طی این دوره آنها را به شما معرفی کرده ایم، جستجوی امروزی در گوگل را تجربه کنید.

در پایان این دوره بد نیست که برای با خبر شدن از آخرین اخبار جستجوگر گوگل، هر از چند گاهی به وبلاگ رسمی جستجوگر گوگل سر بزنید و یا آنکه در بخش آموزش جستجوی گوگل یا همان Search Education کمی بگردید و ویدیوهای آموزشی مختلف با موضوع جستجو در گوگل را مشاهده کنید.

تیم درسنامه امیدوار است که این دوره آموزشی برای شما مفید باشد و از خواندن آن لذت برده باشید. فراموش نکنید که این دوره نسخه فارسی، بومی و به روز شده دوره گوگل با همین عنوان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی