توانایی خود را افزایش دهیم

فرهنگ و هنر
توانایی خود را افزایش دهیم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

• لطفا مطالب سایت را به صورت منظم پیگیری کنید
• ارائه پیشنهادات و نظرات شما باعث بهبود کیفیت ارائه مطالب خواهد شد

بعضی از مطالب آموزشی سایت توسط اینجانب نوشته نشده و صرفا جهت مطالعه دوستان از منابع دیگری جمع آوری شده است
چنانچه در مطالب موضوعی ملاحظه شد که از نظر علمی ، اعتقادی ، سیاسی ، مذهبی و ... دارای مشکل بود حتما در قسمت نظرات ذکر بفرمایید تا اصلاح گردد.
با تشکر
موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به احتمال زیاد زمانی که در این دوره آموزشی درسنامه ثبت نام کرده اید، از خودتان پرسیده اید که امنیت در تلفن های هوشمند (Smartphones) و تبلت ها (Tablets) چه اهمیتی دارد؟ چرا باید درسنامه چنین دوره ای را برگزار کند و یا اینکه اهمیت امنیت در تلفن های هوشمند و تبلت در چیست؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که این روزها تلفن های هوشمند و تبلت ها مانند یک رایانه همه فن حریف برای شما کار می کنند به گونه ای که هم اکنون به کمک این دو ابزار به راحتی می توانید ایمیل های خود را بخوانید و به آنها پاسخ دهید، حساب بانکی خود را چک کنید و یا آنکه در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک یا توییتر گشت و گذار کنید. علاوه بر آن، به کمک دوربین های باکیفیتی که بر روی این ابزارها وجود دارد، ممکن است که شما لحظات مختلف زندگی خود را همراه با خانواده یا دوستان تان ضبط کنید. به همین دلیل همانقدر که توجه به امنیت در دنیای رایانه و اینترنت مهم است، توجه به آن در تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز دارای اهمیت است زیرا این ابزارها، رایانه هایی کوچک در جیب شما هستند که ممکن است تمام زندگی آنلاین شما را میزبانی کنند.

به همین دلیل آنچه که در ابتدای این دوره باید در نظر بگیرید آن است که از این پس به تلفن هوشمند و یا تبلت خود به عنوان رایانه رومیزی و یا لپ تاپ تان نگاه کنید و رعایت نکات امنیتی مختلف در مورد آن را فراموش نکنید. نکاتی که در طی این دوره آموزشی با آنها آشنا خواهید شد و خواهید دانست که چگونه از گوشی هوشمند و یا تبلت خود در برابر خطرات مختلف مانند حملات سایبری، بدافزارها و... محافظت کنید.

در نهایت نیز بد نیست که این نکته را گوشزد کنیم که امنیت در دنیای فناوری اطلاعات مانند امنیت در دنیای واقعی نسبی است و هیچ تضمین ۱۰۰٪ وجود ندارد. علاوه بر این اگر دوره «مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت» درسنامه را نگذرانده اید، ثبت نام در آن را به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم زیرا با به پایان رساندن این دوره، درک شما از مفهوم امنیت در دنیای تکنولوژی بهتر و دقیق تر خواهد شد.

با این مقدمه منتظر اولین درس این دوره آموزشی باشید که در آن در مورد سیستم های عامل مختلف به کار رفته در تلفن های هوشمند و تبلت ها صحبت خواهیم کرد. 

نکته: اگر تاکنون در دوره «مبانی اندروید به زبان ساده» شرکت نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که در این دوره آموزشی هم اکنون شرکت کنید تا با کلیات سیستم عامل اندروید آشنا شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی