توانایی خود را افزایش دهیم

فرهنگ و هنر
توانایی خود را افزایش دهیم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

• لطفا مطالب سایت را به صورت منظم پیگیری کنید
• ارائه پیشنهادات و نظرات شما باعث بهبود کیفیت ارائه مطالب خواهد شد

بعضی از مطالب آموزشی سایت توسط اینجانب نوشته نشده و صرفا جهت مطالعه دوستان از منابع دیگری جمع آوری شده است
چنانچه در مطالب موضوعی ملاحظه شد که از نظر علمی ، اعتقادی ، سیاسی ، مذهبی و ... دارای مشکل بود حتما در قسمت نظرات ذکر بفرمایید تا اصلاح گردد.
با تشکر
موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ب.ظ

جمع بندی گوگل آنالیتیکز

در ۱۰ درس گذشته با کلیات و مبانی گوگل آنالیتیکز آشنا شدید به گونه ای که اگر صاحب یک وب سایت و وبلاگ باشید، به راحتی می توانید وضعیت بازدیدکنندگان آن را به کمک گوگل آنالیتیکز تجزیه و تحلیل کنید.

در سه درس اول به صورت کامل در مورد اهمیت گوگل آنالیتیکز صحبت کردیم و نشان دادیم که گوگل آنالیتیکز مانند یک دستگاه رادیولوژی است که زیر پوست وب سایت یا وبلاگ شما را نمایان می کند و شما به کمک آن می توانید نکات ریزی که شاید از چشمان تیزبین شما دور مانده باشد را مشاهده کنید و آنها را ترمیم کنید. برای همین باز هم در پایان این دوره آموزشی شما را تشویق می کنیم که حتما از این ابزار رایگان گوگل استفاده کنید تا به کمک آن و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای اطلاعاتی مفید از وب سایت خود را بدست آورید که در دیگر ابزارها یا وجود ندارد و یا رایگان نیست، اطلاعاتی مانند پرطرفدارترین مطالب وب سایت، پرکلیک ترین بخش های صفحه اصلی وب سایت، بیشترین کلمات جستجو شده که به بازدید از وب‌سایت شما منتهی شده است و ده ها مورد دیگر که در طول دوره به آنها اشاره کردیم.

موفقیت یک وب سایت به کمک گوگل آنالیتیکز در سه قدم تا حد زیادی تضمین می شود:

۱- جمع‌آوری آمار و ارقام

۲- یادگیری

۳- انجام عمل مناسب

این سه قدم به این معنا هستند که شما تنها با داشتن یک حساب در گوگل آنالیتیکز نمی توانید موفقیت وب سایت خود را تضمین کنید، بلکه گوگل آنالیتیکز تنها مرحله اول را انجام می دهد و این شما هستید که باید با نگاه کردن به اطلاعات تجزیه و تحلیل شده توسط گوگل آنالیتیکز، مشکلات و موفقیت های وب‌سایت خود را متوجه شوید و سپس براساس آنها در جهت رفع و یا بهبود قدم بردارید.

به عنوان مثال اگر مشاهده می کنید که درخواست برای مطالبی از جنس سینما نسبت به موسیقی بیشتر است و کلمات کلیدی جستجو شده در موتورهای جستجو که منتهی به بازدید از وب سایت شما شده است بسیار بیشتر از موسیقی است، شما باید بیشتر تمرکز خود را بر روی مطالب سینما بگذارید تا موسیقی.

علاوه بر آن همواره به یاد داشته باشید که برای جذب مخاطب توجه به خواست مخاطب بسیار مهم است و به همین دلیل همواره باید قدم های دوم و سوم را با دقت و براساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی گوگل آنالیتیکز بردارید.

یادتان باشد که داشتن اطلاعات غلط بسیار خطرناک تر از نداشتن اطلاعات است و برای همین استفاده از ابزاری مانند گوگل آنالیتیکز باعث می شود که شما اطلاعاتی درست و دقیق از وضعیت وب سایت خود داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی